Jag vill alltid ha det jag inte har



Dagen efter jag kom hem från Malta.
Jag var jättesjuk och lät som en man och ville bara bli frisk.
Nu vill jag ha det ögonblicket när jag tog kort på mig själv och såg sjuk ut och var brun
och tänkte att detta ska jag se tillbaka på och tänka: "Dagen efter Malta"
Egentligen vill jag ha nästan vadsomhelst utan just det här, inte för att det här är så särskilt
bedrövligt utan just för att jag hela tiden måste ha något att sakna och längta efter.
(Ps. Jag hade fortfarande saltet från ParadiseBay kvar i håret, jag tänkte:
jag ska aldrig tvätta det)

Kommentarer
Postat av: Anna

åh Nea <3

2008-10-07 @ 15:16:42
Postat av: Sandra Norin

Gud vad härligt...

2008-10-07 @ 16:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0