2007

Jesus Kristus. Jag har läst en massa blogginlägg från min gamla blogg. Gud.
Jag har förändrats. Kanske är det bra i och för sig. Det känns som om jag alltid var glad då. Jag nämner att jag är sugen på marabou apelsinkrokant i typ varje inlägg. Och den 7 Maj skriver jag om att det är 13 riktiga skoldagar kvar. Jag saknar det ändå.
Detta inlägget är ifrån 18 September 2007. Ett år sen ungefär. Men man kan inte beskriva tiden med ord. Det går inte.



Och då undrar jag, som jag alltid undrar.
Varför går tiden så fort?
Ett år sen nu.
Och flera månader sen nu.
Livet är sjukt
Sjuktsjuktsjukt,
jag visste väl att jag skulle
bli nere i alla fall.
Det blir jag alltid.
Vill inte sitta här nu.
Vill vara där.
Där med dig.
Och inte ha en aning om detta.


"Ta en bild på mig när jag cyklar framför solen, Nea"

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag gillar din blogg, den är klok, filosofisk, proffsig och NEA :D PUSS!

2008-09-05 @ 23:41:08
Postat av: i A

Du får inte glömma, vi var inte alltid så glada på den tiden heller. och jag frågar oss också, vad höll vi på med ibland ;)?

2008-09-06 @ 00:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0