när jag andas

det blir inget med frankrike. jag är glad ändå. för livet är fint och det har jag sagt många gånger idag men det är värt att upprepas för man glömmer det så ofta.

om du skulle välja en favoritsekund, vilken skulle du välja?
detta är min.
det kommer jag tycka varje dag, väldigt länge.
just nu är alltid min favoritsekund. jag har sagt det så många gånger nu, men just nu är (nästan) alltid finast. man kommer alltid att sakna just nu. om ett halvår kommer jag vara trött och seg och vilja ha detta ögonblicket. då kommer jag glömma att just då är allra finast.

livet är fint sålänge man vet att det kommer fortsätta (och det fortfarande finns något att leva för).

"vi lever tills vi dör
och alla måste andas till sitt sista andetag."

Kommentarer
Postat av: mia

dina tankar gör mig oerhört glad.

2009-06-04 @ 12:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0