en stadig puls


det är ofta jag sitter framför datorskärmen och stirrar på något närliggande objekt. idag ligger fucking åmål framför mig och stirrar på mig och jag läser filmtiteln tiotusen gånger.

fucking åmål, fucking åmål, fucking åmål

fucking landvetter, fucking landvetter, fucking landvetter:

vad vill du ha av mig?
du kompletterar mig men jag hatar dig.
du säger allt om mig men säger samtidigt fel saker.
hit vill ingen komma, hit vill ingen flytta ifrån.
du förvirrar mig. jag ser mig själv i dig hela tiden.
här passar mina fotsteg helt rätt, men hjärtat slår orytmiska slag.
för ungefär ett årsedan insåg jag, trots det:
det är här jag hör hemma.

fuckingjävlakuk-landvetter.


Kommentarer
Postat av: I

Vilka brutala ord gnägget!Jag vet nog att du älskar landvetter

2010-05-31 @ 00:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0