747

värmer upp mitt isiga rum till en bastu med ett bärbart element.
jag målar mina naglar glittriga eftersom det snart är nyår.
försöker spika upp bilder jag gillar på väggen men lyckas inte.
ändrar mina spellistor på spotify.
höjer och sänker värmen på elementet.
målar ett till lager nagellack.
har ont i ryggen, har suttit för länge framför datorn i mitt rum
målat naglar, ändrat värmen på elementet och fixat musiken på spotify.

varför måste man lika plötsligt tömmas på liv som man fylls upp med det?
för 3 timmar sen dansade jag och tyckte att mitt liv var oövervinnligt.
nu undrar jag vad som händer.
vad händer egentligen, typ?

Kommentarer
Postat av: mia

du lyssnar på 747. då förändras allt helt plötsligt.

2010-12-30 @ 11:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0