23:23

jag vill fylla mig blogg med bilder som betyder jättemycket för mig och inget alls för andra. men då blir det ingen balans för då blir det bara överbelastat och intetsägande. så jag tänkte bara skriva detta så att jag kan få lägga in en till bild. sen nu när jag skriver detta så blir allt fullkomligt frustrerande för mig. jag är inte nöjd alls. det känns inte riktigt bra. jag försöker nu skriva något intressant istället på måfå så jag kan få lägga in den där bilden trots allt.

min situation här i den röda skinnsoffan:
ögonbrynet värkte idag. alltså, fruktansvärt mycket. så att jag fick ont i huvudet. därför dyker hela tiden tanken upp i mitt huvud när jag sitter här: vad har hänt med ögonbrynet? jag vet inte så då öppnar jag word-dokumentet med min kreativt skrivande läxa istället och skriver några rader. den blir inte särskilt intresseväckande faktiskt. mellanmjölken står på glasbordet och retas lite med mig. typ påminner mig om att jag är som en mellanmjölk. låter ju ganska negativt men lagom kan vara bra. hade hellre varit kravmärkt, dock. "vatten citron" står också på bordet. Med euroshopper bubblor i. Lockar inte alls. Ser bara äcklig ut. Kommer huvudvärken tillbaka nu? Nja. Behöver jag sova? Ja. Är jag nöjd med detta inlägget nu? Nej. Jag skämms för detta är ju bara töntigt. Men appropå töntigt och mellanmjölk så är jag ganska töntig med.


Kommentarer
Postat av: mia

du är fan fan fan inte mellanmjölk.

2010-01-21 @ 00:38:27
Postat av: Fia

Du har rätt, du är ju faktiskt ganska töntig ;)

2010-01-21 @ 23:08:04
Postat av: joella

inget fel på mellanmjölk, alla älskar mellanmjölk.

2010-01-24 @ 00:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0