"jag är kär i london, bella"

enormt fantastiskt och skrämmande hur en stad kan förtrolla en så.
hur man faller lättare, oftare för platser än vad man gör för personer.
att det är länder, städer och ställen som ger fjärilar i magen,
som efter en tid, ger krossat hjärta.

tanken på: kommer jag någonsin dit igen?
eller; det kanske förstör något om jag återvänder?
"kanske var ett one-night-stand, liksom".

jag är väl stalker-tjejen som inte kan ge upp hoppet, då.
vill sätta upp en gigantiskt tavla i mitt rum på min största kärlek någonsin


Kommentarer
Postat av: Joella

åh, agreed.

2010-11-22 @ 23:01:15
Postat av: B

jag är kär i london med dig i, nea

2010-12-07 @ 01:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0