friend rhymes with end

vi begraver mitt nionde husdjur i gräsmattan, där de flesta andra ligger.
gräsmattan har ännu inte hunnit lappa ihop den grop vi grävde för ett och ett halvt årsedan.
det finns spår där från alla små hjärtan som vi begravt i skokartonger.
jag trodde att man aldrig förhärdades.
kanske har jag ändå gjort det en aning.
man blir van, 9 djur är ändå ett djur varannat år.
om jag inte räknar fel dvs.
då är det inte konstigt om man blir van.
men det är ändå hjärtskärande att hitta något så litet så stelt och kallt i buren
en fredag förmiddag när man är på humör för att dansa

livet går runt
jag hoppas på extra grönt gräs på vår gräsmatta till våren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0