swallowed in the sea


jag fick en hjärnkick.
åt och drack rätt.
sov och tog en powerwalk mitt bland mina alla förskylningar.
försöker ordna upp genom att skriva ner allt jag måste shoppa,
och allt jag måste göra på min kassa sony ericsson.

jag fick en hjärnkick till.
skrev två sidor om att drunkna/gå under.
drunkna på ett bra sätt.

allt jag skriver ska vara sådär irriterande dramatiskt.
som en bok man läser som är lite för mycket.
som om personen som skrev den försökte skapa det där knivhugget i läsarens bröst men inte riktigt lyckas.

jag är ändå lite förvriden av allt som hänt.
allt det som lossnat från mig och det som sitter som blodiglar på smalbenen.

jaja.
jag lyssnar på swallowed in the sea till något mer intressant kommer upp.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0