brinn hjärtat, brinn.

ibland får man lust att skriva ut en hel låttext i ett inlägg i sin lilla meningslösa blogg.
bara för att man känner sig så träffad av orden som den hesa sångaren i bandet sjunger.
jag brukar göra det ibland. skriva ut vad han sjunger medan jag spelar låten på min dator.
sen raderar jag det. oftast.
för det är ju inte alls samma sak för personen som läser det.
vad vill jag få ut av detta?
jag sitter och rynkar pannan och vill inte lägga mig i min säng och vakna imorgon klockan 06.25 och ha påsar under ögonen.
jag kommer vakna imorgon klockan 06.25 och ha påsar under ögonen.

detta känns som ett sådant inlägg som jag kommer läsa om någon vecka och tänka; gud vad töntigt,
och ta bort det.

(du vet du kan förändra allting)


Kommentarer
Postat av: Joella

snälla ta inte bort det. förstår vad du menar men om några år kommer du läsa detta inlägg och minnas kanske denna kväll och dina påsar under ögonen (fast du hade ju inga påsar under ögonen idag) så du kan alltså inte ta bort denna blogg på några år bara så du vet.



och jag blir kär i dig när du skriver "lisnea" i min blogg, hoppas du vet det och fortsätter skriva "lisnea"!! oh detta underbara namn. jag hoppas du en dag byter namn till "lisnea". inte för att det är något fel på ditt nuvarande namn, det är väldigt vackert, men "lisnea" kan jag liksom ta credit för...när du är en KÄND MODELL så kan jag säga "jag döpte lisnea lindoffer". jag kanske önskar mig detta i födelsedagspresent, var beredd på det. detta är ännu en anledning till varför du inte ska radera din blogg nånsin, för om några år kommer du se min kommentar och komma ihåg "just det ja, jag skulle byta namn till lisnea". så detta är som en påminnelselapp till dig.



börja kolla på "glee" föressten, jag måste ha någon att prata om den med.



detta känns som ett mejl så jag skriver puss i slutet nu. PUSSSSSSSS <3

2009-09-30 @ 17:23:01
URL: http://talkingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0