små hjärtan rymmer mest kärlek.

jävligt löjligt, kan man tycka.
riktig kärlek, säger jag.



Kommentarer
Postat av: Natha

Skit bra att du skriver va du känner och tycker för jag tror ingen av oss har fattat att du har mått dåligt fast att vi kanske borde gjort det! men som du skriver e du alltid den "glada" o du måste berätta el åtminstonde visa oss att du mår dåligt för vi e kanske lite tröga ibland ;) för att jag tror att jag talar för alla när jag säger att VI BRYR OSS OM DEJ och känner oss som usla kompisar just nu. Sedan hoppas jag att dina tre år på gymnasiet inte har varit så dåliga som du skriver

=( För i så fall är jag den sämsta människokännaren i världen....

2010-04-26 @ 19:33:25
Postat av: Natha

Skit bra att du skriver va du känner och tycker för jag tror ingen av oss har fattat att du har mått dåligt fast att vi kanske borde gjort det! men som du skriver e du alltid den "glada" o du måste berätta el åtminstonde visa oss att du mår dåligt för vi e kanske lite tröga ibland ;) för att jag tror att jag talar för alla när jag säger att VI BRYR OSS OM DEJ och känner oss som usla kompisar just nu. Sedan hoppas jag att dina tre år på gymnasiet inte har varit så dåliga som du skriver

=( För i så fall är jag den sämsta människokännaren i världen....

2010-04-26 @ 19:35:43
Postat av: Natha

Min dator cpar därför blev det lite fel o 2 gånger...ooppps

2010-04-26 @ 19:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0