(16 år senare)

en bomb låg och värkte i mig igår. och när den sprängdes så visste jag inte riktigt vad jag skulle göra med röken. den gick liksom inte att placera så att jag blev nöjd. anledningen är personer som är hemska och onda och egentligen inte alls borde få kallas för personer. sådana människor som man undrar vad för hemskt de varit med om så att de ens får tanken på att göra något så fruktanvärt avskyvärt. handlingen varierar ju. från att mörda, våldta och misshandla. men det finns handlingar som puttar mig över kanten. jag vill inte på något sätt göra en top-tio-lista över vad som är hemskare än något annat för alla sådana här handlingar är förskräckliga och oförståbara. men säg mig. varför tar man två djur. stoppar de i en plastpåse och lägger ut dem i 22 minusgrader. levande? jag förstår inte. jag kan inte i närheten av förstå. hur kan man komma till den punkten att man gör en sådan handling?

och bomben sprängs och jag är förbannad men jag vet inte var jag ska placera min aggresivitet. så jag spränger lite här. 


Kommentarer
Postat av: Lolloo

Va har du hört detta? Någon artikel?

2010-01-21 @ 22:54:36
URL: http://serpentino.blogg.se/
Postat av: Fia

Så fruktansvärt är det, kan inte förstå att folk inte tar ansvar när dom skaffar djur. Det borde finnas ett lämplighetstest som man får gå igenom innan man skafar djur

2010-01-21 @ 23:30:55
Postat av: mia

jag läste också det. helt sjukt.

sprängs varthän du vill.

ibland är det bra att sprängas.

2010-01-22 @ 09:46:49
Postat av: Ingrid

Jag läste också det, helt sjukt verkligen.

2010-01-23 @ 17:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0