en stor del av dig är on fire

och det är inte på ett bra sätt.
du lyssnar på lemon tree, tycker att himlen är grå.
det är du som lever för att få beklaga dig
du gör allt du önskar du gjorde när du är nykter när du är full
du gör allt du önskar du gjorde när du är full när du är nykter
livet du lever är resultat i vad du minst önskade,
du brinner upp
luktar bränt skinn, kött.
du kan inte annat än att veva med armen på nattklubben
skrika:
knulla alla brudar.

en stor del av mig är on fire men det är på ett bra sätt.
jag är sex on fire,
medan du brinner upp, luktar bränt så står jag i lågor
stora, brilljanta lågor som uppenbarligen inte går att undgå.
jävligt knivigt fall för dig, dock för dina ögon svider när du ser in i elden
jag dansar lika bra när jag är nykter som full
leverar alltid samma värme
och jag vet att du vet
att det är du som förlorar på det här

det är det som gör er till mesar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0