ung och förvirrad

jag vill..

flytta hemifrån. permanent, till en riktig lägenhet, alltså inte bara en studentlägenhet för något år. och så ska jag inreda så att jag trivs i varje rum.

skriva en bok.

åka till norge for a while. bara för omväxlingen, för att få erfarenhet och en liten slant kanske. fundera ut vad jag vill och var jag vill.

bo i spanien i någon månad med min halvspanske icke-sliskiga pojkvän som heter José (nej..det får han inte heta föresten..).

tatuera in en fjäder på min kropp och en mening med franska ord. jag kan inte franska men det är fint ändå.

köpa en hund när jag har familj.

ha marsvinungar med mina marsisar någon gång i livet. ack vad sött.

göra en kortfilm.

åka till london med mia (vare sig du vill eller inte).

döpa ett av mina barn till ronja. som min marsis.

bli en gammal tant som gör fina hårknutar på sig själv och använder läppstift. och har jättemycket växter.

åka till kina och japan.


and so I will! kanske inte borde ha för höga förväntningar kring josé bara..



Kommentarer
Postat av: mia

finfina mål, min kära. london väntar oss.

2010-05-19 @ 20:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0