när kommer min revansch?

jag kan bättre än såhär.

jag är så jävla rädd. tänk om jag stannar här? tänk om jag får ett jobb, trivs rätt bra. tjänar rätt bra. tänk om jag träffar någon och vi är tillsammans i två år och vi bor ihop och trivs och sen hittar vi ett litet hus på en kulle i en förort och flyttar dit. och lever jag mitt liv där tills jag dör. det är min mardröm. då dör jag hellre ung. utan barn. jag är en sådan som blir nöjd väldigt lätt. därför är jag så jävla rädd för att jag ska gå emot mig själv och tro att jag är lycklig när jag inte är det.

solen lyser ute. allt är väldigt fint egentligen. vad hände med mig då? var är det fina i vardagen?

jag kan inte se det.

och vad hände med "man vet aldrig"?

jag kan inte se det.

han skrev: just nu är livets vackraste bukett och det blev mitt första och enda budord i livet.

nu: jag kan inte se det.

Kommentarer
Postat av: joella

lita på dig själv! jag är också rädd men man får komma ihåg att man inte förändras så snabbt egentligen.

2010-09-28 @ 23:20:13
Postat av: Fisen

Haha, är det mitt liv som du skriver om och som du inte vill ha?! :P

2010-09-29 @ 18:03:06
Postat av: Nesen

nej, det var faktiskt inte det jag tänkte på, bara tankar om min framtid. jag är ju glad för dig om du är glad.

2010-09-30 @ 00:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0