shake it americano

idag är en sån dag då vädret skiftar mellan sol och moln
på samma sätt skiftar mitt humör mellan glatt och ledsamt,
börjar bli trött på det nu.
jag vill släppa allt jag just nu inte kan nå
men det är svårt när jag ständigt har det på huvudet.

jag måste erkänna att jag har haft lite ont i hjärtat,
åtminstone de senaste två dagarna.
hur botar man ett ont hjärta?
hörde en kille på bussen som med en irriterande röst förklarade för en vän på telefon
att allt går att laga med silvertejp.
bullshit.



jag ska skaffa mig en plan.
följa den vad som än händer.
bestämma mig,
spara pengar
och sen bara åka.

så jag har något att se fram emot.
börjar tröttna på mig själv när jag är sånhär.

för vad är det de säger;
följ ditt hjärta?

vi får väl se,
to be continued..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0