vad säger du om jag säger elefant?

är det ok att tatatuera in en elefant på sin kropp?
i ungefär tre år har jag övervägt om jag ska tatuera mig (låter så löjligt att skriva det så). jag bestämde: ja! jag bestämde: nej! jag bestämde att framtiden får väl bestämma, då. jag är osäker på det eftersom att det är så galet trendigt just nu och jag vill inte göra det av den anledningen. jag vill inte vara den här generationens motsvarighet till 90-talets(?) macho-man med en tribal över armen.
borde typ bara tatuera in min elefant för det hade jag säkert ångrat hela mitt liv därefter.
jag tänkte bli med soffa i veckan, alternativt nästa. antingen en billig ny eller en gratis gammal. nytt är ju festligt men jag lyckas som vanlig vara snål.
hejdå osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0