inga-lill och jag byter bo

en slurk kaffe och en inväntan på jobb.
jag har en lägenhet som väntar på mig (egentligen väntar jag på den) och det känns så fantastiskt. att jag ska flytta in där, att jag ska inreda den som jag vill och att jag kommer ha ett eget hem. inga-lill ska följa med mig och om kvällarna ska vi läsa böcker, dricka te, kolla på film och äta gurka. dessutom hoppas jag på ett jobb nu och jag vill nästan inte säga det men jag tror att jag kan få det.
ps. jag har en liten hemlig längtan inför julen och jag funderar på att adoptera en vän till mitt marsvin

Kommentarer
Postat av: joella

fan vad jag är glad för din skull!

2011-10-07 @ 04:07:58
URL: http://mytenochhemligheten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0