spekultationer?

jag frågar mig ganska ofta ändå, varför man har en blogg. vad man vill få ut med den. bekräftelse, säger de flesta som inte har en blogg. för att få skriva av mig/kunna se tillbaka på olika saker, ryter bloggarna. jag vet inte. jag vet sällan, egentligen. men jag tror att jag vill få utlopp för min kreativitet. och jag vill kunna se tillbaka på det och läsa det jag en gång kände. men varför har jag bloggen för alla då? varför inte lösenordskyddad? kanske, ändå, för att man på något sätt vill ha sagt något och se hur människor ställer sig till det. kanske för att visa, för de som inte kunde ana, vad man döljer på insidan. kanske. men jag vet ju inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0