trivsel

på schemat:
kaffe, plugga, personligt brev. och jag TRIVS! hör på den. jag trivs i det.
jag har sagt det många gånger, det är en skillnad att få plugga vad man vill nu än på gymnasiet. det är, åtminstone för mig, svårt att fokusera på dryga 7 ämnen samtidigt. allt blev halvdant under min gymnasietid. att plugga kreativt skrivande nu är trivsamt. ovant men ändå trivsamt. så jag tänker att jag försöker skriva här lite varje dag så att jag i alla fall skriver något och så att jag kan läsa nästa år, den 7 Oktober, vad jag gjorde precis den dan för ett årsedan.
imorgon väntar ett 13-timmars jobbpass. vilket jag kommer jobba varje lördag nu. kommer vara lagom trött.

ps. är det bara jag som skriver "DU ÄR BÄST, DU KOMMER FÅ JOBBET!" när jag skickar mitt personliga brev till mig själv på mailen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0